PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

17. června 2011

Sladká políbení (18)

Týdenní meme hostované mnou... A dneska vybírám...

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí!

Divergent
Veronica Roth
"Já to prostě nechápu. Jsem mladší. Nejsem pěkná. Jsem..."

Zasměje se, hlubokým smíchem, který zní, jako by vycházel z jeho nitra, a dotkne se rty mého spánku.

"Nepředstírej," řeknu bez dechu. "Víš, že nejsem. Nejsem ošklivá, ale určitě nejsem hezká."

"Dobře. Tak nejsi hezká. A co?" Políbí mě na tvář. "Líbí se mi, jak vypadáš. Jsi smrtelně chytrá. Jsi statečná. A i když jsi se dozvěděla pravdu o Marcusovi..." Jeho hlas změkne. "Nedíváš se na mě tím pohledem. Jako že jsem nakopnuté štěně a tak vůbec."

"No," odvětím. "Protože nejsi."

Na vteřinu se jeho temné oči vpíjejí do mých a je potichu. Pak se dotkne mé tváře, nakloní se blíž a přejede svými rty po mých. Řeka za mnou burácí a já cítím kapičky na svých kotnících.

Nejdřív jsem napjatá, nejistá sama sebou, takže když se odtáhne, jsem si jistá, že jsem udělala něco špatně nebo zle. Ale on vezme mou tvář do dlaní, prsty silné proti mé kůži, a políbí mě znovu, tentokrát pevněji, mnohem jistěji. Ovinu svou ruku okolo něj, putuje k jeho krku až do krátkých vlasů.

Na pár minut se líbáme, hluboko v rokli, řvoucí voda všude okolo nás. 

...


Tuhle knihu jsem nedávno dočetla a jsem z ní opravdu nadšená. Vřele doporučuju.








Pokud vás toto meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se sem. Svůj příspěvek přidáte pomocí tohoto nového formuláře. Zadejte název vašeho blogu a link směřující přímo na váš příspěvek s tímto meme.




2 komentáře:

  1. Na tuhle knížku poslední dobou narážím na každém kroku a přijde mi, že by mohla být zajímavá.
    Nevíš, kdy by měla vyjít v češtině? Pokud tedy vůbec vyjde?
    Dík :)

    OdpovědětVymazat
  2. Divergent som čítala a je úžasná.:) Milujem Triss s Tobiasom. :)

    OdpovědětVymazat