PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

28. července 2011

Fall in love (16)

 
Toto týdenní čtvrteční meme pořádá Stormy.

Co se v příspěvku objeví:
  • Jméno autora.
  • Název knihy.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.

Autor: Richelle Mead
Název knihy: Vampýrská akademie
Zamilovaný pár: Lissa a Christian
Typ lásky: jistým způsobem i zakázaná
Proč jsem si pár vybrala: Protože Lissu sice moc v lásce nemám, ale Christian je můj oblíbenec.
Můj názor a pocity: Oba dva v dětství ztratili rodiče. Ona byla na výslunní a těšila se přízni okolí. On byl v ústranní a opovrhovaný. Přesto si k sobě svou cestičku našli. A i když jejich vztah zažil několik pádů, dokázali zůstat silnými. A hlavně se zase dali dohromady. Christiana mám moc ráda a pořád jsem mu fandila. Chtěla jsem, aby ten kluk byl konečně šťastný. Žádné dítě by nemělo trpět za chyby rodičů.


1 komentář: