PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

19. srpna 2011

Sladká políbení (23)

Týdenní meme hostované mnou... A dneska vybírám...

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí!

Some Girls Bite
Chloe Neill

Můj hlas byl tichý a zazněl jakoby z dálky, když jsem mu odpověděla. "Nic od tebe nechci."

"Lhářko," obvinil mě a sklonil svá k ústa k těm mým.

Políbil mě a kruh se uzavřel. Jeho rty byly měkké a teplé, nutily mě k reakci, vyzývaly mě k tomu, abych se zapojila, abych se vzdala, i když jen na chvíli, téhle chemii. Mé nohy se uvolnily, mé tělo se v pocitu chtělo utopit, libovat si. Byla jsem dostatečně blízko ohni, když jsem dříve měla chuť sát jeho krev. To by mi mělo stačit. Takže jsem držela své rty sevřené a pokoušela jsem se uhnout hlavou.

"Merit," pronesl, "buď v klidu." Ethanovy prsty sklouzly po mé čelisty, vpletly se mi do vlasů a palcem mi nadzvednul bradu. Udělal malý krok kupředu tak, že se naše těla dotýkala. Sklonil hlavu a políbil mě znovu, palcem hladil mé tváře zatímco svými rty pohyboval po těch mých, mazlil se s nimi, uklidňoval, nenuceně. A pak když jeho jazyk vklouzl mezi mé rty, když jsem uctíila, jak mi elektrické napětí sklouzlo dolů po páteři, jsem to vzdala.

Nejdříve nezávazně - jen jako odpověď, protože jsem si slíbila, že se jej už nikdy nedotknu - jsem mu polibek vrátila. Políbila jsem ho, vsála jeho jazyk, který mi nabídl, a dala mu víc. Nemohla jsem si pomoct. Nemohla jsem ho nepolíbit. Chutnal tak dobře, voněl tak dobře. Byl nebe, a zlatavá křupavá slanina v nadpřirozené temnotě, která mě obklopovala. Jenže tohle jsem nemohla svádět na magii. Tohle bylo mnohem víc elementální, mnohem základnější. Byl to chtíč, touha v té nejprimitivnější podobě.

Jenže já si to nemohla dovolit, ne k někomu, kdo mě nechtěl. Ne doopravdy. Takže jsem položila ruku na jeho hruď a ucítila jsem tlukot jeho srdce pod měkkou bavlnou jeho košile ve chvíli, kdy jsem ho od sebe odstrčila. "Přestaň."







Pokud vás toto meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se sem. Svůj příspěvek přidáte pomocí tohoto nového formuláře. Zadejte název vašeho blogu a link směřující přímo na váš příspěvek s tímto meme.


1 komentář:

  1. Ach, tyhle holky co maj nějaký předsevzetí mě štvou :D proč se těm krasavcům prostě nemůžou poddat :D Je to hrůůza :D

    OdpovědětVymazat