PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

22. srpna 2011

Top týdne (11)

Toto meme má na svědomí Luu. Cílem je každé pondělí uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knižním světem. Jedenáctá topka.


Fiktivní místa
Tohle téma bylo hodně zajímavé a při vybírání míst jsem se opravdu pobavila

# Akademie St. Vladimíra (Vampýrská akademie)

Jo, internátní škola plná hodných upírů a jejich budoucích bodyguardů? Jasně! Hlavně by mi vůbec nevadilo trénovat s Dimitrim, i kdyby mě nejspíš uštval k smrti. Stálo by to za to.

# Alagaësie (Odkaz Dračích jezdců)

Svět, v němž žijí draci? Draci, na kterých můžete létat? Vždycky jsem toužila mít vlastního draka.

# Atlanta (The Demon Trappers)

Tohle postapokalyptické město by mě vážně zajímalo, už jenom proto, že se v ulicích vesel prohánějí démoni. Jo, nakopat zadek pár démonům, to by mě bavilo.

# Bradavice (Harry Potter)

Kdo by nechtěl navštívit Bradavice a zažít všechna ta dobrodružství? Víte, co bych vyzkoušela jako první? Famfrpál. Létání mě vždycky zajímalo.

# Idris (Nástroje smrti)

Tohle místo mě opravdu uchvátilo a chtěla bych ho prozkoumat. Spolu se všemi dalšími tajemstvími.

# Nantucket (Starcrossed)

Všude okolo jenom samá voda. A já vodu miluju. Mohla bych pozorovat moře pořád. Možná je to trošku klaustrofobní, ale nevadí. Lucas by za to pokušení stál.

# Narnie (Letopisy Narnie)

Bájná země, do které se můžete dostat jedině pokud v ní opravdu věříte. Svět, kde zvířata mluví a chovají se jako lidé.

# skutečný svět (Tajemství nesmrtelného Nikolase Flamela)

Víte, co je ještě přitažlivější než smyšlený svět? Ten skutečný. Protože i když si myslíte, že je všechno okolo vás obyčejné a nudné, nakonec zjistíte, že to tak vůbec není. Světů může být mnoho a jeden zajímavější a nebezpečnější než druhý.

# Středozemě (Pán prstenů)

Ach, Středozemi jsem si zamilovala až z filmů, protože jsem si ji dokázala lépe představit. A taky proto, že mám slabost pro Nový Zéland :D


# Vail (Smečka)

Tam bych se chtěla podívat jen kvůli Renovi. Protože Ren je HOT. A já vím, o čem mluvím... :D :D :D

Žádné komentáře:

Okomentovat