PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

9. září 2011

Soul Thief

originální cover
Autor: Jana Oliver
Originální název: Soul Thief (UK: Forbidden)
Knižní série: The Demon Trappers
Díl: druhý
Žánr: fantasy, lovci démonů, démoni, andělé, čarodějnice, sukuby, inkubové, černokněžníci, mrtví
Věková hranice: 15+ (sprostá slova)

Anotace na Goodreads: Na začátku druhého napínavého pokračování série o lovcích démonů toho má sedmnáctiletá Riley Blackthorne až po krk. Po zničující bitvě ve svatostánku lovců je plno členů cechu mrtvých a zraněných. Její sladký přítel Simon je smrtelně zraněn a její milovaný nedávno zesnulý otec byl vyvolán z hrobu velice mocným nekromantem. Ještě do toho přidejte Oriho, sexy lovce démonů na volné noze, který se sám prohlásil Rileyiným bodyguardem, a Becka, super ochranářského "přítele", co se spíš chová jako nervlý děda. To všechno dohromady málem Riley donutí odejít z Atlanty.

Ovšem počet démonů se v Atlantě zvyšuje a zmrzačený cech Lovců má plné ruce práce. Když se Vakitán rozhodne poslat své vlastní lovce démonů do města, aby se postarali o tenhle "malý" problém, peklo se probudí ještě víc. Jen Riley tuší, kdo nejspíš přitahuje jeho pozornost: sleduje ji extrémně silný démon páté třídy a sama ví, že její štěstí nemůže trvat věčně. Když začne nebezpečně balancovat na hraně života... dokáže zůstat silná? A kdo tu bude, aby ji zachytil, pokud spadne?

Nakladatel: St. Martin's Griffin (EN)
Počet stran: 320 (EN)
Vazba: Brožovaná (EN)
Vydání v USA: 30.8.2011
Vydání v ČR: nevyšlo

Moje hodnocení:




Moje hodnocení obálky:




Datum četby: 4 dny, srpen 2011, v angličtině

Reakce bezprostředně po dočtení knihy: No fíha...

Oficiální stránky knihy
Oficiální stránky autora
Oficiální blog autora


Můj názor (obsahuje spoilery):
Na druhý díl série The Demon Trappers jsem se těšila už dlouho. Nechtěla jsem ale být příliš nadšená, co kdyby pokračování nebylo tak dobré...

Pokračujeme tam, kde jsme minulea skončili. Riley zemřel otec, bez matky je už dávno, stal se z ní sirotek a jediný člověk, na kterého by se mohla, je otcův parťák Beck. Jenže ten by Riley nejradši viděl několik mil od Atlanty u její tety. Nemyslí si totiž, že je pro Riley práce lovce démonů vhodná. Rileyn otec byl ale povolán ze světa mrtvých a přišel ji varovat před nájezdem nebezpečných démonů. Ti srovnali centrálu lovců démonů se zemí a několik jich pozabíjeli. Mimo jiné také jejího přítele, Simona. Proto se Riley rozhodla uzavřít dohodu s nebem, že jim vypomůže výměnou za jeho život. Jenže to netušila, co ji čeká...

Musím říct, že jsem z knihy byla opravdu nadšená. Má přesně tu správnou kombinaci napětí, akce a trochu té potlačované romantiky. Navíc je vyprávěná z pohledu dvou hlavních postav - Riley a Becka.

Riley je dospívající holka, která přišla o rodiče a musí se začít protloukat životem sama, zjistit, kdo vytáhl jejího otce z hrobu, kdo se lovce snaží zabít a prožít si několik životních (a hlavně milostných) zklamání. Beck se snaží zachránit velice špatnou situaci mezi přeživšími lovci démonů, nespokojenou veřejností, udržet Riley při životě a vyznat se sám v sobě.

Oliver opět dokázala napsat velice výborný příběh. Pomaloučku odkrývá tajemství minulosti a člověk si dělá i lepší obrázek o současnosti. Podíváme se na nová místa a setkáme se s novými postavami. Ne všechny jsou zrovna kladné... a některé dokážou pěkně škaredě překvapit.

Někdo by mohl namítat, že má Riley okolo sebe až moc chlapů a ačkoliv mi tato věc většinou u jiných knih vadí, tady mi to připadá přirozené. Ostatně, Riley dělá práci, kterou se živí jenom chlapi a je jediná ženská, která se nebojí jít nakopat zadek pár hnusným démonům. Líbí se mi, že Riley není žádná klasická hrdinka. Pěkně si nabije pusu a zažije několik životních karambolů. Někdy jedná zkratkovitá, dvakrát si věci nerozmýšlí a rovnou jedná... a pak na to dojede.

Becka jsem si naprosto zamilovala. Od jeho přízvuku, přes jeho slovník až po tvrdohlavou povahu. Mám ho moc ráda a držím mu palce, aby mu už došlo, ke komu že to patří a bez koho nemůže prostě být. Tohle tápaní je kolikrát k nevydržení, protože čtenář samozřejmě ví, co by se mělo stát, ale ono to k tomu pořád nespěje... To mě přivádělo k šílenství (spolu s jinými věcmi).

Výborná kniha. Nemůžu se dočkat pokračování, které by mělo vyjít v roce 2012. Jsem strašně zvědavá, jak to skončí, protože jsem naprosto paf z vývoje událostí...


Žádné komentáře:

Okomentovat