PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

9. září 2011

Sladká políbení (25)

Týdenní meme hostované mnou... A dneska vybírám...

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí!

Rules of Chemistry
Simone Elkeles

pokračování scény, kterou jsem minule začala

Neumím to dobře se slovy a kdybych se pokusila něco říct, asi bych se zakoktala a zničila tak náladu. Pokud mu nemůžu říct, jak se cítím, rozhodně mu to můžu ukázat. Najednou jsem si uvědomila, že tomuhle klukovi věřím, i když on sám sobě nevěří.

Klekla jsem si vedle něj na pohovku a roztřesenou rukou se dotkla jeho tváře. Mé prsty sledovaly linii jeho čelisti, na níž mu začínalo růst strniště. V odezvě se prudce nadechnul.

"Kiaro..."

Položila jsem prst na jeho krásná ústa a umlčela ho. "Psst..."

"Máme... v plánu... dostat se... do problémů?" zeptá se.

Nakloním se dopředu. Slova mu odemřou na rtech čím blíž se k sobě dostáváme. Pohnu svou dlaní k jeho hrudi a přimknu se k jeho tvrdému tělu více. Blíže a blíže. Cítím teplo jeho dechu, které se mísí s mým a nedokážu to už vydržet. "Do hodně problémů," řeknu. Vím, že nemůžu doufat v to, že tohle všechno bude mít delšího trvání, ale chci mu ukázat, jaký může být vztah dvou lidí, když jsou ve hře emoce.

Když se ho mé rty zlehka dotknou, unikne mu ze rtů tichý sten. Jeho srdce začne proti mé dlani bít rychleji. Sladký zvuk dotyku našich rtů mi vevnitř něco rozpouští. Dovoluje mi přebrat kontrolu, zatímco drží ruce u těla, ale pokaždé když se svými rty dotknu těch jeho, začne dýchat těžce.

"Dovol mi, abych tě ochutnal," zašeptá.

Poté sehnu hlavu a jemně jej několikrát políbím, nashromáždím víc odvahy, pootevřu ústa a prohloubím náš polibek. Ve chvíli, kdy se naše jazyky dotknou, mnou projede vlna energie. Je to mokré a kluzké, a ach, chci víc.

Zvuk filmu je jen šumem v pozadí.

Chytne mou tvář do dlaní a donutí mě podívat se mu do jeho tmavých, sexy očí plných vášně a touhy. "Hraješ nebezpečnou hru, chica."

A na zbytek si budete muset přečíst knihu, nebudete litovat <3








Pokud vás toto meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se sem. Svůj příspěvek přidáte pomocí tohoto nového formuláře. Zadejte název vašeho blogu a link směřující přímo na váš příspěvek s tímto meme.


Žádné komentáře:

Okomentovat