PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

9. října 2011

Posuď knihu podle obalu (42)

Název knihy: The Predicteds
Autor: Christine Seifert
Datum vydání: 1.9.2011

Anotace na Goodreads: Tvoje budoucnost není tvá vlastní...

"Chtěli jsme vědět, co dělá hodné dítě hodným a zlé dítě zlým. Copak nás za to můžete vinit? Našli jsme neuvěřitelně a nádherně jednoduchou odpověď: Mozek vůbec není tak složitý stroj, spíš je jasný jako křišťálová koule. Když se do ní podíváte, uvidíte všechno, co chcete vědět."
- Dr. Mark Millen, vedoucí vědecký pracovník v laboratořích Utopie

Kdo to bude?
Otěhotní snad hlavní roztleskávačka?
Je snad předseda třídy tajně narkomanem?

Celá škola vyšiluje z PROFILU, experimentálního programu, který dokáže předpovědět budoucí chování studentů.

Daphne chce znát odpověď jen na jedinou otázku, zda-li ji Jesse pozve na rande... jenže on už je Předpovězený... a je tu něco z jeho budoucnosti, o čem jí neřekl.
Můj názor: Poprvé mě kniha zaujala právě svou obálkou. Přijde mi taková futuristická, počítačová. Celkově se mi líbí, protože docela odráží to, o čem je v samotné anotaci řeč. Člověk se skládá z tisíců částeček, které ho dělají takovým, jaký je. Modelka na obálce má vážně moc hezké oči. Líbí se mi i taková ta futuristická jednoduchost, barevnost, lehkost. To všechno ještě doplňuje font písma. Samotná anotace mě dost zaujala a jsem zvědavá, co se z knihy nakonec vyklube.







Pokud vás toto mé meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se na informace a přidejte svůj link na příspěvek tady pomocí tohoto formuláře.


Žádné komentáře:

Okomentovat