PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

7. října 2011

Sladká políbení (28)

Týdenní meme hostované mnou... A dneska vybírám...

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí!

Witch Eyes
Scott Tracey
Nebylo nic jiného než my dva. Trey zašeptal mé jméno, něco mezi vzdechem a stenem. Oheň doutnal a proměnil se v peklo, když Trey sehnul hlavu a naše rty se dotkly.

Polibek začal neuvěřitelně jemně, jen náhodné setkání rtů v noci. Naklonil jsem hlavu ke straně a snažil se nepohnout rukama v zoufalé snaze svírat kůru stromu za Treyem.

Nedovol, aby to byl sen. Přitáhl si mě blíž. Zavřel jsem oči, ztracený v pocitu, jaký ve mně Trey vyvolával, v jeho chuti na mých rtech.

Trvalo nějaký čas, než mi došlo, že polibek skončil. Najednou byly mé rty teplé - hořící - a pak stejně rychle chladné. Otevřel jsem oči a všiml si humorného jiskření Treyových očí.

"To bylo nečekané," prohlásil Trey a naklonil hlavu na stranu.

"Ano."









Pokud vás toto meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se sem. Svůj příspěvek přidáte pomocí tohoto nového formuláře. Zadejte název vašeho blogu a link směřující přímo na váš příspěvek s tímto meme.


Žádné komentáře:

Okomentovat