PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

29. listopadu 2011

Knižní řetězovka (10)


S touhle úžasnou Knižní řetězovkou přišla Luu a plno ostatních blogerů se do ní zapojilo. Já jsem si řetězovku musela rozdělit do menších úseků, protože nejsem schopná na některé otázky odpovědět jasně, stručně a výstižně. Prostě se vykecávám :D Otázek je celkově 55, já si to rozdělila na 5 otázek/příspěvek, tudíž se můžete těšit dohromady na 11 příspěvků. Pokračujeme desátou částí a příště nás čeká úplně poslední.

46. Důvod, kvůli kterému bys knihu v polovině vzdala?
Vždycky se snažím knihu dočíst. Když mě to jó nebaví, dám si od čtení pauzu - někdy delší, někdy kratší - a pak knihu zkusím znovu. Nevybavím si, že bych nějakou knihu fakt vzdala. Ale kdybych něco takového udělala, muselo by jít o knihu, která by mi byla osobně velmi nepříjemná, nelíbil by se mi jazyk knihy a celkově by na mě nepůsobila dobře. Takové knihy však nevyhledávám, čímž se snižuje procento, kdy bych knihu vzdala.

47. Máš ráda, když jsou knihy uspořádané?
No jéje... a jak! Vždycky mě dráždí, když mám někde u postele komínek knih déle než týden. Každá kniha musí mít své místo, pak v knihovničce vypadají tak hezky seřazené a prostě... uklizené, chápete?

48. Máš ve zvyku knihy spíš hromadit, nebo je po přečtení posouváš dál?
Já je hromadím, ale také posouvám dál.

49. Jsou knihy, kterým se vyhýbáš?
Těm, které nejsou zrovna můj šálek čaje :D Ale třeba několikadílné série mě taky docela děsí. Onehdá jsem šla v knihkupectví okolo knih série Bratrstvo černé dýky a zhrozila jsem se tloušťkou jednoho dílu - to bylo megatlusté - to mi vysvětlete, co se zrovna v tom díle mohlo řešit navíc? To musely být nějaké sexuální orgie, ne? Některým adult knihám se prostě vyhýbám, nebo jejich čtení oddaluju. Většinou se mi nelíbí vyobrazení a podání některých sexuálních scén, to si pak člověk říká, že autorky mají rády hlavně sado maso a celkově je jejich sexuální život asi hodně chudý, když o něm tak často píšou - nic proti.

50. Kniha, která tě rozesmála?
Těch je hodně, ne vždycky mě všechno dokáže rozesmát. Sama mám docela specifický humor, ale jsem moc ráda, když mě nějaká kniha dokáže i rozesmát. Smích člověku prodlužuje život.




1 komentář:

  1. Z Bratrsta černé dýky jsem zatím přečetla jenom 30 stránek, hned na začátku byl docela detailně popsán pokus o znásilnění a taky jeden z bratrů vyjádřil názor, že smtelníka chce viděl jen ve dvou polohách - ženu na zádech a muže s dýkou v zádech na břiše, což mě znechutilo a šla jsem číst YA :D

    OdpovědětVymazat