PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

28. dubna 2011

Fall in love (8)

 
Toto týdenní čtvrteční meme pořádá Stormy.

Co se v příspěvku objeví:
  • Jméno autora.
  • Název knihy.
  • Pár, který mě v dané knize zaujal.
  • O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
  • Proč jsem si vybrala právě tento pár.
  • Jaký mám na něj názor a jak bych se na místě hlavní hrdinky cítila já.
Upozornění: Pokud jste knihy nečetli, můžou vám následující řádky naspoilerovat děj.

Autor: Stephanie Perkins
Název knihy: Anna and the French Kiss
Zamilovaný pár: Anna a Étienne
Typ lásky: přátelská, zakázaná, krásná
Proč jsem si pár vybrala: Protože jsem si na tuhle knihu dneska vzpomněla :) Moc se mi celý příběh knihy líbí. Líbí se mi, jak člověk kniha naprosto chytne. Čtenář prožívá obrovskou škálu pocitů a spolu s hlavní hrdinkou si pořádně užije Paříž.
Můj názor a pocity: Na čtení téhle knížky jsem byla strašně natěšená a ještě teď si pamatuju, jak jsem se na ni vrhla a začala číst. A četla jsem a četla a četla a četla... až jsem dočetla a byla jsem z té knihy naprosto paf. Annu jsem si opravdu oblíbila a prožívala jsem spolu s ní všechny její vzlety i pády, její trápení, její štěstí, její zmatené pocity. A Étienne? Může být něco hezčího, než naprosto nedokonalý kluk, který nedokáže být sám a má strach z budoucnosti. A přesto se do Anny zamiloval a byl jí na blízku, pomháal jí, ukazoval jí Paříž a zajímal se o ni. Bylo moc hezké sledovat, jak se jejich vztah postupně vyvíjel z obyčejného přátelství v něco mnohem víc. I když je fakt, že některé ty karamboly byly přece jenom zbytečné. Ale nakonec si k sobě svou cestu našli.

Pokud jste tuhle knihu ještě nečetli, určitě po ní sáhněte. Rozhodně neprohloupíte a z celého čtení vám zůstane takový dobrý pocit.


Žádné komentáře:

Okomentovat