PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

22. dubna 2011

Sladká políbení (13)

Týdenní meme hostované mnou... A dneska vybírám...

Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí!

Stínem políbená
Richelle Mead
"Ne," přerušil mě jemně Dimitrij. Naklonil ke mně hlavu, až se naše čela téměř dotýkala. "To se ti nestane. Jsi na to příliš silná. Budeš s tím bojovat, stejně jako teď."

"To jsem dokázala jenom proto, že jsi byl u mě." Objal mě a já zabořila obličej do jeho hrudi. "Sama to nedokážu," zašeptala jsem.

"Ale dokážeš," ujistil mě. Trochu se mu chvěl hlas. "Jsi silná, strašně moc silná. Proto tě miluju."

Zavřela jsem oči. "To bys neměl. Stane se ze mě něco hroznýho. Možná už jsem něco hroznýho." Na mysli mi vytanulo, jak se poslední dobou chovám a na všechny jsem nepříjemná. Jak jsem se pokusila vyděsit Ryana a Camillu.

Dimitrij se ode mě odtáhl a podíval se mi do očí. Vzal mi obličej do dlaní. "Nejsi. Nebudeš," zašeptal. "Nenechám tě. Ať se stane cokoli, tohle nedopustím."

Znovu mě zaplavila vlna emocí, ale tentokrát to nebyla ani nenávist, ani vztek. Bylo to hřejivé a krásné a tak hezky mě z toho bolelo u srdce. Objala jsem ho kolem krku a naše rty se setkaly. V tom polibku byla čistá láska, bylo to sladké a blažené, beze stopy zoufalství nebo temnoty. Intenzita toho polibku vzrůstala. Pořád v něm bylo plno lásky, ale vloudilo se do něj i něco víc – něco naléhavého a silného. Elektrické jiskření, které mezi námi před chvíli probíhalo, když jsem s ním zápasila, se teď vrátilo a sevřelo nás.







Pokud vás toto meme zajímá a chtěli byste se přidat, podívejte se sem. Svůj příspěvek přidáte pomocí tohoto nového formuláře. Zadejte název vašeho blogu a link směřující přímo na váš příspěvek s tímto meme.


Žádné komentáře:

Okomentovat