PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

21. června 2011

Suma sumárum za květen 2011

Pozdě, ale přece! Sice už je nějakých 21 dnů po květnu, ale ještě pořád není konec června! Proto vám přináším sumarizaci měsíce května. 

Knihy, které jsem si za květen koupila:
Die For Me by Amy Plum (Recenze) - v angličtině

Lepší pohled na obálku:

Die For Me jsem si předobjednala už dávno. Hlavním lákadlem pro mě byla nádherná obálka. Na jednom knižním blogu jsem v soutěži vyhrála i záložku se samotným podpisem Amy.

Knihy, které jsem si vyžádala k zrecenzování:
Uglies by Scott Westerfeld - v češtině
The Darkangel by Meredith Ann Pierce - v češtině
Lord Loss by Darren Shan - v češtině
The War of Witches by Maite Carranza - v češtině
The Eagle of the Ninth by Rosemary Sutcliff - v češtině
She Went All the Way by Meg Cabot - v češtině

Lepší pohled na obálky:

Knihy od nakladatelství CooBoo si můžete zakoupit zde:

Knihy od nakladatelství BB/art si můžete zakoupit zde:

Knihu od nakladatelství Triton si můžete zakoupit zde:

Chci toutou cestou velice poděkovat za poskytnuté recenzní výtisky knih.

Ano, nešálí vás zrak, s recenzemi vyžádaných knih jsem poněkud pozadu. Tedy více než je zdrávo a než u mě bývá zvykem. Samotnou mě to hodně štve, protože nejsem zvyklá na to mít v něčem skluz. Jenže člověk se prostě potřeboval soustředit na státnice a další věci šly jednoduše stranou. Ale vynasnažím se knihy přečíst a zrecenzovat co možná nejdříve.

Knihy, které jsem vyhrála:
Flawless by Lara Chapman - v angličtině
Born at Midnight by C.C. Hunter (Recenze) - v angličtině

Lepší pohled na obálky:
Minulý měsíc jsem měla docela štěstí na výhru. Vyhrála jsem hned dvakrát knihu dle vlastní volby pod 10 dolarů na BookDepository. A musím říct, že jsem v obou případech sáhla opravdu dobře. Born at Midnight bylo překvapivě dobré a přestože stále nemám Flawless dočteno, stojí to za to. Knihu jsem začala číst před státnicemi a pak jsem si musela dát pauzu. Teď se nějak do jejího čtení nemůžu dostat, takže nejspíš začnu od začátku, protože si pamatuju, že se mi kniha opravdu líbila a byla by škoda ji po výborném začátku jen tak zavrhnout.

Ah, co všechno jsem za ten květen zvládla a co se u mě na blogu změnilo? Takhle zpětně si to nejspíš už všechno nevybavím, ale hlavní změna se udála v podobě nového designu blogu. Ten starý mi totiž jednoho dne začal blbnout a nezobrazoval se tak, jak by měl. Nejdřív mě pojala hrůza a říkala jsem si, jestli změnit design, nebo se do změny pustit až po státnicích. Nakonec jsem se hecnula a vytvořila si vzhled nový. Většina z vás jej přijala pozitivně, což mě těší. Nebyla jsem si jistá, co na to řeknete. Barevně zůstává skoro stejný, protože mám ráda veselé pastelové barvičky.

S recenzováním jsem byla díky státnicím trochu na štíru. Rozjela jsem Putování s Hunger Games, které se zase pořádně rozjede a pojede tak, jak má... takže se můžete těšit na rekapitulace, recenze, rozhovory a novinky z filmu. Ráda bych zase oživila nepravidelné rubriky Your Bookcase a Hostující recenze. Kdo z vás se bude chtít pochlubit svou knihovničkou, dejte mi vědět skrz formulář v menu, na Hostující recenzi je další formulář v menu. Budu vám opravdu vděčná, když se mi někdo ozve. Je docela škoda, že nemáte chuť se sami prezentovat. Vždyť o nic nejde :) Navíc nezapomínejte, že kdokoliv, kdo bude mít příspěvek v YB nebo HR (nebo v obojím) ode mě dostane po jednom bodu (nebo dohromady 2 body) do celkové soutěže, kterou chystám k prvním narozeninám svého blogu.

Můj blog má čím dál větší množství následovatlů - jak tady skrz GFC, tak na FB. Všem vám za to moc děkuju a za každý váš komentář jsem velice vděčná.  Ptejte se na věci, které vás zajímají, nebojte se zapojit do diskuzí, užívejte si čtení :)

A jak jsme na tom se statistikou? TOPlist si nejspíš na květen vzal prázdiny, protože mi z tohoto měsíce nedorazila žádná statistika :D Tak co se dá dělat, vím jedině, že můj blog měl prozatím za květen nejvyšší měsíční návštěvnost - 8603 návštěvníků! Krásné to číslo, nemyslíte? Stránka byla zobrazena dohromady 24 547krát! Nejnavštěvovanější článek byl S jakou knihou začít v angličtině (244) a u stránek to byly Reviews (366).

Množství knižních blogů se v posledních měsících prudce zvýšilo. Člověk se nestačí divit, neví, kam dřív skočit a co si přečíst... Plno blogů je opravdu kvalitních a já jejich tvůrce chválím. Některé nové blogy jsem si už přidala do své blogroll, tak se na ně podívejte. Spolu s blogováním se rozjelo i meme šílenství. Řeknu vám, že teď je těch meme pomalu tři prdele a já se nedokážu zapojit do úplně všech, i kdybych třeba chtěla. Časem zjistíte, že dělání meme každičký den, každičký týden, je dosti vyčerpávající - proto i já občasně postuju své příspěvky do QotW. Není to proto, že bych toto meme neměla ráda, ale proto, že mi zabírá nejvíc času.

Snad jsem vás alespoň nějakými svými kecíky potěšila. Na léto spolu s Abyss plánujeme nějaké překvapení, takže doufám, že se vám bude líbit :) Mějte se hezky a těšte se na Harryho Pottera! Protože kdo se netěší, je banán!

btw Někdy je prokrastinace strašná věc...


9 komentářů:

  1. tak na recenze už se těším, jsem zvědavá, jak se ti která knížka líbila, Flawless mi přišlo takové pohodové čtení (navíc literární odkaz na Cyrana mě celkem bavil, jak to rozšiřuje obzory :)), osvěžující normální život vedle všech paranormal, supernatural a wierd knih. A jinak ten strip na závěr mě pobavil hodně, prokrastinace je momentálně mou diagnózou číslo jedna :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten prokrastinační obrázek vlevo mě dost baví, úplně se v tom vidím :D
    A jinak s meme naprosto souhlasím, moc se to nedá zvládat, obzvlášť to QotW aby si člověk promýšlel minimálně týden dopředu... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Melori: Flawless jsem už skoro dočetla a jsem moc ráda, že tu knihu mám doma. Je výborná. Takovéhle knihy mám opravdu ráda. Ještě si musím koupit Here Lies Bridget. Cenu hypnotizuju už dlouho, tak doufám, že ještě klesne... Prokrastinace je moderní trend :D

    Teresinha: Mě taky! Když jsem ho uviděla, dostala jsem záchvat smíchu :D Naprosto zobrazuje skutečnost :D Člověk si řekne, že něco udělá a místo toho dělá úplně jiné věci. QotW je krásné meme, ale příšerný žrout času. To aby si člověk při čtení knih zakládal stránky s momenty.

    OdpovědětVymazat
  4. Na recenze jsem zvědavá, sice jsem žádnou z těch knih nečetla, ale i tak si ráda přečtu recenze... :)
    Jinak, gratuluji k návštěvnosti. Taky se mi zdá, že se teď poslední dobou s knižními weby roztrhl pytel, za což jsem jen ráda! :))
    Těším se na další články, zvlášť na Putování s HG a taky na to překvapení, které s Abyss chystáte.

    OdpovědětVymazat
  5. Meee, ja chcem tiež niečo vyhrať!:D A dobrý článok, zbožňujem takéto fotky, keď si viem predstaviť, aká je kniha veľká etc.

    OdpovědětVymazat
  6. Válku čarodějek mám doma už půl roku a zatím jsem se nedokopala k tomu to přečíst... :) Na Ošklivé se taky chystám, ale až někdy v budoucnu... Každopádně se těším na recenze a ještě jednou gratuluju ke státnicím... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Verush@: Já jsem na ty své recenze taky ohromně zvědavá :D A děkuju :) Doufám, že se návštěvnost časem ještě zvýší.

    Neliss: Já jsem svou první knihu vyhrála až po půlroce soutěžení :D :D

    Kacennka: Děkuju za gratulaci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Syki: přesně tak, už jsem si říkala, že si snad budu dělat výpisky z knih, abych se tohohle meme mohla plnohodnotně účastnit :)
    A jinak se teda taky moc těším na všechny ty novoty, co se tu chystají a gratuluju k návštěvnosti, to je krása! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem z recenzí asi nejvíce zvědavá na "Orel deváté legie" a na "Válku čarodějek" :))
    I já gratuluji k návštěvnosti! :)
    A.. máš v kliku v soutěžích! ;))

    OdpovědětVymazat