PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

16. srpna 2011

Letní obálky (7)

Můj sedmý příspěvek do speciálního letního meme. Cílem je vybrat si jednu, dvě, maximálně tři knižní obálky, které nám nějakým způsobem evokují léto, čas odpočinku a dovolených.

Halo
Alexandra Adornetto

Bethany je spolu se svou andělskou sestrou a bratrem seslána na zem, aby očistili pozemský svět od vlivu temna. Mladá, světem nepolíbená Beth, se ovšem zamiluje do smrtelníka.

Entwined
Hearher Dixon

Azalea je v pasti. A to si myslela, že ji čeká zářivá budoucnost... plná krásných šatů, temperamentních nápadníků, bálů plných tanečníků... Všechno je najednou pryč. Za vším stojí Správce...

So Shelly
Ty Roth

John Keats až doteď balancoval na okrajích víru, kterým je jeho spolužák a literární zázrak Gordon Byron. Do chvíle, kdy jejich společná kamarádka, Shelly, utone při plachtění.







Halo mi vždycky připomínalo jasné letné poledne, kdy sluníčko září a hřeje a vytváří takové hezké světelné prstýnky. Škoda jen že to letošní léto je spíš chmurné. Entwined mi připomíná bludiště, které bývá u zámků a v okrasných zahradách, které se vždycky v létě rozkvetou. So Shelly mi navozuje přesně tu pochmurnou náladu, která nás celé letní prázdniny provází.




Pokud vás letní obálkové meme zajímá, podívejte se sem.



2 komentáře:

  1. Nejvíce se mi líbí asi obálka od Halo, vyvolává ve mně letní náladu. A popis knížky se mi taky moc líbí, tak snad u nás taky vyjde..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Halo u nás vyjde letos v listopadu pod názvem Zář.

    OdpovědětVymazat