PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

12. prosince 2011

Knižní řetězovka (11)


S touhle úžasnou Knižní řetězovkou přišla Luu a plno ostatních blogerů se do ní zapojilo. Já jsem si řetězovku musela rozdělit do menších úseků, protože nejsem schopná na některé otázky odpovědět jasně, stručně a výstižně. Prostě se vykecávám :D Otázek je celkově 55, já si to rozdělila na 5 otázek/příspěvek. Toto je poslední 11. příspěvek.


51. Kniha, která tě naštvala?
No v poslední době mi hodně hnula žlučí kniha Half-Blood. Jinak si nepamatuju knihu, která by mě víc naštvala.

52. Kniha, která tě rozplakala?
Těch je víc, záleží vždycky na stylu vyprávění, příběhu, osudu hrdinů. Taky záleží na rozpoložení, v jakém se momentálně nacházím :) Nejemotivnější pro mě nejspíš už navždycky bude pátý díl Harryho Pottera kvůli jedné smrti, která se odehrála na konci. Ten moment, kdy jsem se slzami četla, co se stalo, si nejšpís budu pamatovat navždycky.

53. Kniha, od níž jsi toho moc neočekávala, ale nakonec se ti líbila?
Oh, těch bylo docela hodně. Většinou to bohužel bývá tak, že co očekávám, že bude super, tak není a co čekám, že super nebude, nakonec je. Plus mínus autobus.

54. Kniha, od kníž jsi toho očekávala hodně, ale nakonec se ti vůbec nelíbila?
Viz předchozí bod. Myslím, že příklady knih ani vyhledávat nemusím, stačí, když si přečtete některé mé recenze.

55. Oblíbené čtivo na odreagování?
Cokoliv, co má jednodušší dějovou linku a u čeho nemusím moc přemýšlet. Říkám tomu "vycpávkové čtivo" :D Z větší části to bývají lehké dívčí románky, klasické harlekýnky nebo mi postačí i časopisy.



Žádné komentáře:

Okomentovat