PŘESUN KNIŽNÍHO DOUPĚTE NA NOVOU DOMÉNU!!!
Nově mě najdete na mé vlastní originální doméně. Všechen obsah i komentáře byly přesunuty na novou stránku. Jen ještě všechno nešlape a nevypadá tak, jak má. Pište prosím všechny své komentáře na novou stránku. Díky.
KNIŽNÍ DOUPĚ

11. prosince 2011

Vánoční řetězovka (3)

Vánoční řetězovku má na svědomí Sue. Principem tohoto speciálu je každou adventní neděli zodpovědět 5 vánočních otázek.

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Vyloženě oblíbenou vánoční knihu nemám, ale každé Vánoce si sednu a přečtu si oblíbené pasáže z Mediátora a Harryho Pottera :D

12. Jaké je tvé nejoblíbenější vánoční jídlo?
Klasicky naše štědrovečerní večeře - houbová polívka, ryba a bramborový salát.

13. Co pro tebe znamenají Vánoce?
Měly by být svátkem klidu, ale pro mě zase tolik klidné nejsou. Nejdřív se uklízí, pak se kupují dárky, vaří se jídlo, peče se cukroví, pak se chodí na návštěvy, slaví se, v posledních letech se k tomu ještě přidalo učení se na zkoušky. Já si odpočinu, až je vždycky po všem :D

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?
Nejspíš ano, ale momentálně si na žádný nevzpomenu. Určitě jsme všichni byli někdy z něčeho, co jsme pod stromečkem našli (anebo nenašli) zklamaní. Nechce se mi věřit, že by všichni byli vždycky nadšení ze všeho, ať už se tváří, že jde o ten symbol obdarování nebo ne. Přirozeností člověka je po něčem toužit a když to nedostane, přirozeně je zkalamný, ať už tvrdí, co chce. Jako dítěti se mi moc nelíbilo dostávat oblečení, které se mi nelíbilo. Přece jenom má moje máma naprosto odlišný vkus než mám já.

15. Co si představuješ pod duchem Vánoc?
Dobu, kdy se schází rodina a slaví. Nejde o dárky, nejde o jídlo, nejde o sníh, ani o prázdniny... Je to moment, kdy se rodina tak nějak alespoň na chvíli semkne a je spolu.


Na další příspěvky třetí části Vánoční řetězovky se můžete podívat tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat